Elégedettségi garancia

A 60 000 Ft-ig terjedő megrendelések esetén Ön automatikusan elégedettségi garanciában részesül. Ezzel garantáljuk, hogy amennyiben Ön nem elégedett a nyomtatás minőségével, két lehetőség közül is választhat:

a/ Visszafizetjük pénzét (beleértve a szállítás költségét is).

b/ Azonnal elkészítjük a módosított nyomdai anyagokat, az Ön észrevételei alapján. A javított megrendelés végösszegéből leszámoljuk a már befizetett összeget, beleértve a szállítási költséget is. A javított nyomdai anyagokat, melyeket az Elégedettségi garancián belül készítünk el, a leggazdaságosabb standard szállítással kézbesítjük.

Az elégedettségi garancia az alábbi feltételekkel érvényesíthető:

  • Az elégedettségi garancia alá tartozó nyomdai termék értéke 60 000 Ft-ig terjedhet. (Ezen felül az elégedettségi garancia nem vehető igénybe. Kérésre azonban készséggel készítünk Önnek egy ingyenes próbanyomatot, még a nyomtatást megelőzően. Így Ön meggyőződhet arról, hogyan fog a végtermék kinézni).
  • A rendelést az Elégedettségi garancia érvényesítésekor kell kifizetni.
  • Az elégedettségi garancia csak a megrendelés feladásától számított 15 naptári napon belül érvényesíthető, illetve a megrendelés személyes átvételre történő elkészítésétől.
  • A nyomdai terméknek, melyre az Elégedettségi garancia vonatkozik, teljesnek kell lennie, teljes darabszámmal és nem felhasználva. A nyomdai terméket ne küldje vissza. Elbírálásunk alapján a nyomdai terméket vagy a vásárlónál hagyjuk, vagy azt a futárunk díjmentesen átveszi Öntől. Az ilyen esetben elegendő a szállításhoz megfelelően becsomagolni.
  • Az Elégedettségi garancia nem érvényesíthető olyan megrendelés esetében, melynél már igénybe lett véve a garancia (tehát az Elégedettségi garancia láncfolyamata nem lehetséges).
  • Az Elégedettségi garanciát egy vásárló három hónapon belül csak egyszer veheti igénybe.
Expresta kabala – elégedettségi garancia a nyomtatási minőséggel

Amennyiben az Ön nyomtatott anyagai nem felelnek meg az Elégedettségi garancia feltételeinek, de Ön meg van győződve arról, hogy a nyomtatott anyagok hibásak, igénybe veheti az ÁSZF-ben leírt szokásos reklamációs eljárást. A reklamáció gyors és egyszerű kezelése érdekében kérjük vegye igénybe az online reklamáció lehetőségét ügyfélfiókján keresztül. A gyorsított eljárás konkrét lépéseit a Gyors online reklamáció gombra kattintva találja.