Sajnáljuk, ha valami nem az elképzelései alapján alakult. Ezen az oldalon útmutatást talál arról, hogyan tudjuk a lehető legegyszerűbben megoldani a problémát. A reklamáció gyorsított érvényesítését (a törvény ezt a hibákért való felelősség érvényesítésének nevezi) online, ügyfélfiókján keresztül intézheti.
Gyorsított reklamációjának elküldése után szakértőnk azonnal értesítést kap. A panaszokat minden munkanapon 9:00 és 16:00 óra között kezeljük.
Mindig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni panaszát. Ha azonban Ön időszűkében van, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk infovonalunkon, a +36 1 901 0128 számon, miután ügyfélfiókján keresztül elküldte a reklamációt. Az ilyen esetben igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni panaszát.
A reklamáció benyújtása után kérjük, várja meg válaszunkat, és ne küldje vissza részünkre a nyomtatott anyagokat.
Amennyiben vissza kell küldeni a nyomtatott anyagokat, futárunk azokat díjmentesen átveszi Önnél. Ekkor elég a szállításhoz megfelelően becsomagolni őket.
A benyújtott reklamációval kapcsolatban - annak összetettségétől függően - 1-3 munkanapon belül válaszolunk. Bonyolultabb problémák esetében, pl. a színekkel kapcsolatban, ahol színméréseket kell végezni, a válaszadási idő meghosszabbodhat.
A reklamáció elfogadása esetén, az Önnel történt egyeztetést követően, haladéktalanul legyártjuk a javított megrendelést. Ebben valószínűleg szükségünk lesz az Ön közreműködésére is, például a javított megrendelés jóváhagyásához.